• Categorii

  • Arhive

Proiecte Web

Anul acesta, absolvind ASEM-ul, mă mă gîndeam că mă aşteaptă un viitor luminos, angajatorii mă vor aştepta cu nerabdare să le fiu de folos cu inetelctul şi cunoştinţele mele, pe care cu aşa greu le-am acumulat timp de 3rei ani. Nu a fost aşa. Am trimis câteva zeci de CV-uri, din care am fost invitat la interviu de cel mult 10 ori. Din zece interviuri nu m-am ales cu nici un serviciu. Poate îs cumva vre-un prost, care nu-i bun de nimic? Cel putin eu aşa nu cred. Mă consolidez cu gândul că angajatorii sunt niste proşti şi nu au idee ce cadru au ratat. Dar ştiu ca nu-i aşa. Problema e că anul acesta au fost de 2 ori mai multi absolvenţi decât în alţi ani şi… oferta e cu mult mai mică decât cererea.

Care ar fi soluţia? Să încep o afacere? Ce afacere? De unde să găsesc inestiţii?

M-am gândit la diferite proiecte şi am ajuns la ideea să găsesc nişte voluntari care să fie în aceeaşi situaţie ca şi mine, să dorească să dezvolte o idee comună, care pînă la urmă să aducă un venit.

Primul astfel de proiect este crearea unei intreprinderi care ar produce IT. De accea am hotărât să-mi acumulez cunostinţe in domeniul programării şi am mers să învăţ mai departe… de web designer

5 răspunsuri

  1. Problema e ca ceea ce te invata la universitate este total diferit de ce vrea angajatorul, piata.

    Ex: La ce bun sa mai bagi pe gat pascal cand nimni nu ami are nevoie de el? si sunt sigur ca sunt mii de astfel de exemple.

    De ce nu te-ai angajat in anul 4-5 pe 1/4 de salariu ca sa capeti experienta care avea sa te ajute pe viitor?

    Sunt de parerea ca situatie se va schimba spre bine si ca ai mai invatat o lectie de la viata.

  2. Valeriu, este nevoie de Pascal, poate nu acum, dar candva am sa scriu un post referitor si la ceritele angajatorilor, si cat de important este pascalul la scoala.

  3. Nu dispera, toate se vor aranja 😉 Mergi inainte 🙂

  4. Ion, eu n-am disperat. Eu am actionat si acum sunt pe cale sa angajez pe cineva, ci nu sa fiu angajat

Lasă un comentariu